Beta RR 300 2T 2018 - Velt Motocenter

Тип: мототехника
Тип кузова: эндуро / супермото
Первичная рег: 2018
Двигатель: (293 cm³)
Топливо: бензин
Показ одометра: 1 km · книга обслуживания
Коробка передач: механическая КП (6 käiku)
Цвет: красный
VIN номер:
Цена:
Цена со скидкой: 7550 EUR
содержит НДС 20%
139EUR/ месяц
платеж 0 EUR

Оборудование

цепной

Технические данные

Двигатель

мощность: 
максимальная скорость: 
объем:293 cm³
вид привода:цепной

Топливо

топливо:бензин
бак для топлива:9 л

Массы, размеры

пустая масса:104 кг

Другая информация

Гарантия
Местонахождение автомобиля: Tallinn, Эстония

Beta Enduro 2018 mudeleid on jätkuvalt edasi arendatud suure pühendumisega ning võidusõiduradadel üle maailma ollakse jätkuvalt edukad. 2-taktilised RR uued 2018 mudeli kaal on 104kg. Uutel RR250/300 2T mudelitel on kasutusele võetud elektrooniline seguõli sissepritsesüsteem ehk Automaatne Oil Injection system. Seda peetakse revolutsiooniliseks sammuks. See uus funktsioon tagab täiusliku kütuse-õli segu mistahes tingimustes ning vähendab 50% suitsu heitgaasides. See süsteem võeti kasutusele 2015 aasta X-Trainer 300ccm mudelil ja on selle omanike poolt palju kiidetud. Põhivarustuses olev õli sissepritse süsteem on osutunud väga töökindlaks ning mugavaks, mistõttu tehas otsustas ka RR mudelitele selle lisada. Süsteem TPS (Throttle Position System) oskab hinnata sõitja sõidumaneeri võttes arvesse mootoripöörded ja olud/ilmastiku ning vastavalt sellele suudab täpselt miksida vajalikus mahus seguõli sissepritset e. pealevoolu. Muudetud on ka süüte/ECU seadistust, mis oluliselt tõstab nüüd ka tulemuslikkust kõrgematel pööretel. Raam on saanud parendusi ja on veelgi tugevam. Õhufiltri karbi(airbox) põhjas on täiustatud kondentsvee, pesuvee ja kergema porivee äravoolu. Õhuvõtu toru kuni karburaatorini on tehtud lühemaks, millega saadi võimsust juurde. Samuti on uuenenud FMF summuti. Hooldevält on 30h, millega hoiate raha kokku. Kütusepaak on läbipaistev, mis annab visuaalse kütusekoguse hindamise võimaluse. 48mm Sachs esikahvel ehk teleskoobid on kasutusel, et tagada paremad sõiduomadused. Esiamortisaatorite sisemuses on parandatud õli läbivoolu, millega saadi esimesed amortisaatorite töö pehmemaks. Uued amortisaatorid pakuvad rohkem stabiilsust, usaldust isegi intensiivse ja väga professionaalse kasutamise puhul. Sachs tagumise amortisaatori sisemuses olev vastusurve vedru on nüüdsest tugevam ja raamikinnitusi on muudetud toekamaks. Piloodi turvalisuse tõstmiseks on nüüd juhtraual kummist kate, mida kasutati varem vaid Racing mudelitel. Meie Eesti võistlejad sõidavad just nende samade standart amortisaatoritega ja on nendega väga rahul. Sadula polster on ümber kujundatud ja on oluliselt pehmem. Uuenenud välimus ühtlustab ja lisab iseloomu, säilitades klassikalisi Beta värve. Mootor on juhtraualt nupust käivituv või ka jalaga lüües vändast. Elektristarter on paigutatud mootori alla, et viia raskuskese võimalikult madalale ja tagada veelgi parem sõidetavus. Uus võimsam aku ja CDI elastsed kinnitused. Oluliselt on parandatud esihargi tööfunktsioone, mis tagab sujuvuse ning veelgi täpsema sõidujoone. Amortisaatoriks ees on Sachs. Väikesed, kuid mitmed edasiarendused materjalide ning raami geomeetria osas tagavad tugeva ning vastupidava raami, ning parandab sooritusvõimet. Uue disainiga on läbipaistev "Race Look" 9,5 L kütusepaak. Uus plastikute disain muudab ratta atraktiivsemaks ning plastikute kuju vähendab pori nakkumist plastiku pinnale. See tagab kergema ja stabiilsema tsikli ka kõige mudasemas tingimustes. Plastik on elastsem. Kompaktne ja pehmem ergonoomiline iste. Uus kuumtöötlemine annab piduriketastele vastupidavust ja muudab pidurdamise efektiivsemaks.

Продавец

Velt Motocenter

139EUR/ месяц
платеж 0 EUR
Beta RR 300 2T 2018Beta RR 300 2T 2018Beta RR 300 2T 2018Beta RR 300 2T 2018Beta RR 300 2T 2018Beta RR 300 2T 2018Beta RR 300 2T 2018
Сумма кредита:
7550 €
300 €7550 €
Период:
1 год6 лет
139EUR/ месяц
платеж 0 EUR
Каско не требуются