Все типы»CFMOTO»800MT»2021-2023

CFMOTO 800MT 67кВ - Velt Motocenter

Тип мототехника
Тип кузова туринг
Первичная рег 04/2022
Двигатель 799см³ 67кВ
Топливо бензин
Показ одометра 1 370 km · книга обслуживания
Коробка передач механическая КП (6 käiku)
Цвет синий
VIN номер
Цена 10 990 EUR
содержит НДС 22%
Цена со скидкой 9900 EUR
содержит НДС 22%
180EUR/ месяц Период кредита:
Сумма кредита:EUR
  • Первый взнос 0 EUR
  • каско не требуются
  • Ответ в течение минуты
CFMOTO 800MT 67кВ
CFMOTO 800MT 67кВCFMOTO 800MT 67кВCFMOTO 800MT 67кВCFMOTO 800MT 67кВCFMOTO 800MT 67кВCFMOTO 800MT 67кВCFMOTO 800MT 67кВCFMOTO 800MT 67кВCFMOTO 800MT 67кВ

помощь при покупке

VIN-запрос

Запрос данных об автомобиле

Технические данные

Двигатель

мощность:67 кВ
максимальная скорость: 
объем:799 см³
вид привода:цепной

Кузов

количество мест:2

Топливо

топливо:бензин
Сумма кредита:
9900 €
300 €15000 €
Период:
1 год6 лет
180€/месяц
Первый взнос 0 EUR
Каско не требуется

Другая информация

Местонахождение автомобиля: Tallinn, Эстония

Velt Motocenter esinduse DEMORATAS SOODUSHINNAGA 9 900.-, tavahind 10 990.-

Läbisõit 1370 km

CFMOTO 800MT TOURING matkamootorratta DOHC tüüpi vedelikjahutusega 799 cm³ töömahuga kahesilindriline bensiinmootor ja selle võimsus vastab igakülgselt ka kriitilisema kasutaja ootustele. Maksimaalne väljundvõimsus on 67 kW/9250 p/min ja maksimaalne väändemoment on 75 N·m/8000 p/min. Selline jõudlus on optimaalne nii lühemate matkasõitude kui ka pikamaareisi jaoks. Valikulised sõidurežiimid ja 19L suure mahutavusega kütusepaak võimaldavad tankimata läbida ligi 400km. Sellise mahutavusega paak võimaldab ette võtta ka keerulisemaid teekondi, mis vahelduvad linnadevaheliste maanteede ja erinevate maastikega.

MATKAKS VALMIS
Tänu kergele konstruktsioonile ja seadistatavale veermikule pakub CFMOTO 800MT TOURING ülimat sõidutäpsust ja ergonoomilist mugavust reisimiseks. CFMOTO 800MT on varustatud pööratud (upside-down) tüüpi KYB amortisaatoritega, millel on eelkoormuse, surve- ja tagasilöögi summutamise reguleerimise võimalus, mille abil saab juht vastavalt kogemustele ja vajadustele oma sõidukit erinevate maastike tarbeks sobilikuks muuta. Kokkuvõttes tagab see hea teel püsivuse ja sõiduasendi stabiilsuse. Esivedrustuse töökäik on 160 mm ja tagavedrustuse töökäik on 150 mm. Minimaalne kliirens on CF 800MT TOURING ja SPORT mudelitel 190 mm, mis võimaldab selle mootorrattaga sõita ka väga keerukates teeoludes või mägisematel aladel kus teed üldse puuduvad või on klassikalistele mootorratastele läbimatud.

JÄRGMISE GENERATSIOONI OHUTUS
CFMOTO 800MT TOURING on toodud turule maksimaalses varustusastmes, mis on suhteliselt ainulaadne keskmise kaaluga matkamootorrataste puhul. 800MT TOURING sõidunaudingu ja kõrge ohutustaseme tagavad intelligentne sõidurežiimide valik, püsikiiruse hoidja, elektrooniline gaas ja kurvides mitteblokeeruv Cornering ABS. lisaks udus teed paremini nähtavamaks muutvad lisatuled. Lisaks on CFMOTO 800MT varustatud oma klassi rataste puhul harva esineva 7-tollise TFT tüüpi täisvärviekraaniga, mis on automaatselt kohanduva valgustundlikusega, tänu millele kuvatakse oluline teave selgelt loetavalt nii päikselisel päeval kui ka pärast päikeseloojangut.

ISTMEKÕRGUS
Istme kõrgus maapinnast on 825 mm, mis sobib enamikele sõitjatele olenemata nende pikkusest. Poolitatud istmepadi on paks, pakkudes pikamaareisidel head mugavust. Istmepadja esiosa on kitsam, mis on mugav kütusepaagi “pigistamiseks” sõidu ajal. Istme tagumine osa on laiem ja piisava paksusega mugavuse suurendamiseks. CFMOTO CF 800MT Iste, jalarauad ja juhtraud moodustab suhteliselt püstise sõiduasendiga kolmnurga mis on pikamaa sõitudeks mugavaim sõiduasend.

VÄLJATÖÖTATUD KTM MOOTORIPLATVORMIL
CFMOTO 800MT kasutab viimati arendatud 799cc vedelikjahutusega kahesilindrilist rida tüüpi mootorit mis toodab EURO5 standardite järgi 67 kW 9250 p/min juures ning pakub maksimaalset 75Nm väändemomenti 8000 p/min juures. See tagab antud rattale enam kui piisava võimsuse ja madala kütusekulu.

CF-SC MÄRGSIDUR
CF-SC märgsidur pehmendab haardumist mis on märgatav sujuvamas käiguvahetuses, vähendades seeläbi mootori kärsitut pidurdusefekti hetkel kui käiku alla vahetad. Sujuvam käiguvahetus ja pehmem sidur suurendab sõidumugavust ja aitab stabiliseerida juhitavust ka ootamatute takistuste puhul kus tuleb kiiremini tegutseda.

RAAM
Kompaktne mootor on integreeritud raami selliselt, et see aitab vähendada tarbetute materjalide ja detailide kasutamist mootorratta kergemaks muutmise eesmärgil. Kokkuvõtvalt on raami üldkaal ainult 16kg mis teeb sõiduki enda tühimassiks ehk kuivkaaluks ainult 215 kg.
Kaalu vähendamine võimaldas kasutusele võtta erinevat varustust ja luua modifikatsioone mis võimaldas CFMOTO 800MT saavutada täiuslik tasakaal kaalu ja juhitavuse vahel.

KYB VEDRUSTUS
Parema reageerimisvõime tagamiseks kasutatakse 800MT mudelil tagurpidi teleskoophargi vahel olevaid KYB firma reguleeritavaid amortisaatoreid. Esiamortisaatorite töösilindri osad on kaetud plastik kattega et vältida juhusliku mustuse sattumiseks tööpindadele. Esivedrustuse töökäik on 160 mm ja see vastab seiklussõidukite kasutus ootustele. Esimesed amortisaatorid on reguleeritavad 20-kliki abil ja see võimaldab seadistada eelkoormust, kompressioon ja tagasilöögi summutust. Tagavedrustus pärineb samuti KYB ilt ning selle töökäik on 150 mm. Vedrustuse seadistusvõimalused aitavad tagada stabiilse juhitavuse ja teelpüsivuse ka rasketes tingimustes.

VELJED JA REHVID
CFMOTO 800MT TOURING on varustatud MAXXIS multifunktsionaalsete sisekummita “tubeless” rehvide ja ristkodar velgedega. Esiratta mõõt on 110/80 R19, tagaratta mõõt 150/70 R17. Tänu pikaajalisele kogemusele ja rangele kvaliteedikontrollile on 800MT all olevatel MAXXIS rehvidel suurepärane kulumiskindlus ja haarduvus nii asfalteeritud kui katmata teedel sõitmiseks. Sõidukindlusele aitab kaasa ka rehvirõhu ja temperatuuri monitoorimise süsteem. Andmed kuvatakse infoekraanile!

PIDURID
Esipidurid on J. Juan (Hispaania tootja) 320mm topeltkettaga, 4-kolvilised radiaalsed pidurid. Tagumised pidurid on samuti tootjalt J. Juan, 260 mm, ühe ketta ja kahekolvilise pidurisadulaga. Selle kõige kooslusel on CF800MT pidurite tõhusus oma klassi parim.

KÜTUSEPAAK
19-liitrine suure mahutavusega kütusepaak tagab rohkem kui piisava kindlustunde pikemateks reisideks. Kütusepaak on kolmemõõtmelise disainiga ja selle ergonoomika aitab tagada nii püstisel kui ka istuval sõiduasendil sõidu stabiilsuse.

SÕITJA KAITSEKS
CFMOTO 800MT standardvarustuse hulka kuuluvad käekaitsmed mis vastavad täielikult liiklusohutus eeskirjadele ning samaaegselt on need ainulaadne osa esiosa disainist. Eripäraks võib lugeda nii jõulist välimust, kui funktsionaalsust mis kaitseb nii kütusepaaki kui infoekraani!

KURVI ABS
CFMOTO 800MT “Cornering” ABS-süsteem kontrollib kurvides mootori jõudlust ja pidurdusjõudu, et tagada maksimaalne stabiilsus ja haarduvus ka ootamatult tekkivates olukordades kus on vaja äkkpidurdada kurvis olles.

ELEKTRILINE GAASIRULL
CFMOTO 800MT on varustatud BOSCH elektroonilise sissepritsesüsteemiga mida juhib BOSCH-i elektriline gaasihoova süsteem. Elektrooniline gaasihoova süsteem juhib gaasisiibri avamist ja sulgemist ülitäpselt, ning see tähendab täpselt mõõdetud kütuse etteannet mootorile. Täpne kogus kütust aitab tagada puhtamat mootori tööd ning omakorda vähendab see tõhusalt kütusekulu ilma, et kaotaks võimsuses. Elektrooniline gaasihoovastik koostöös kurvi ABS süsteemiga vähendab sõiduveast tulenevat ohu riski ja aitab tagada sõitja turvalisuse.

INTELLIGENTNE ELEKTROONIKA / SÕIDUREŽIIMID
Režiimid “Rain” ja “Sport” on standardvarustuses ning on mõeldud selleks, et juhil oleks lihtsam sõita erinevates ilmastikutingimustes.
Režiim “RAIN” ehk tõlkes VIHM, tagab sujuvama gaasirulli reaktsiooni ning võimsust on pisut piiratud, et minimeerida riski kus äkilisema gaasi lisamise juures võiks tekkida oht rehvi ülelibisemisele. Sama sõidurežiimi soovitab tootj

Продавец

Velt Motocenter

Вопросы продавцу

Задать вопрос продавцу

финансирование покупки транспортного средства

Сумма кредита:
9900 €
300 €15000 €
Период:
1 год6 лет
180€/месяц
Первый взнос 0 EUR
Каско не требуется
Сумма кредита:
9900 €
300 €15000 €
Период:
1 год6 лет
180€/месяц
Первый взнос 0 EUR
Каско не требуется
Покупайте новый автомобиль еще до продажи старого!
  • Процентная ставка: 1,25% в месяц
  • Выигрываете время, чтобы выгоднее продать старое авто
  • Получаете кредит на 3 месяца безо всякого залога
Сумма кредита:
9900 €
3000 €10000 €
Возвращаете:
10271EUR
Первый взнос 0 EUR