На учете в Эстонии, техосмотр до 05.2024
Купленный в стране: Эстония
Местонахождение автомобиля: Tartu, Эстония
Vähelevinud BMW G 650 GS Sertao. Üks pommikindla tehnikaga, asjalik TETi/matka pill otsib sõitjat! Endal jäänud üleliigseks, kuna sai üks vähe uuem ja kergem ratas ostetud. Kaalu poolest üks kergemaid mammuteid. Teiseks on raskuskese viidud võimalikult madalale tänu istme all asuvale paagile. Kaalu on kaotatud Liitium LiFePo4 aku paigaldamisega, samuti võimalik 3-4kg kaotada Yoshimura summuti paigaldamisega (hetkel küljes originaal summuti). 14L paak on vahetatud 17L Dakar paagi vastu, mis annab normaalse sõidu juures üle 400km sõiduulatust. Yoshimura summutiga saab paremale poole lisada tööriistatoru või lisakütuse paagi.
Rutskasoojendused, 2XUSB pesa, ABS (väljalülitatav), seadistatavad jalatoed, põhjakaitse, liigendiga heeblid, kukkumisrauad, käekaitsmed, 2 erinevat tuuleklaasi, kukkumisraudade sisse sobivad kotid 2tk, seadistatav tagaamort, uus Mitas E-07+ rehv taga, pakiraam. Lisaks saab kaasa teised võtmed, Yoshimura + originaal summuti, originaal 14L paagi, madalama tuuleklaasi ning veel mingit pudi-padi. Olemas on ka GIVI 2x40L küljekastid koos raamidega. Üks 43L topbox on ka olemas, kuid pole seda peale pannud, kuna pole endal vaja läinud ning samas katab ära ka istme avamise hoova.
Kuna ratast on kasutatud eelkõike sihtpäraselt, siis esineb kriime-kraapse kui ka normaalset kulumist ning muid iluvigu, mis tekkinud gravitatsiooni, okste ja kivide vastu võideldes. Plastikud püsivad tugevalt omal kohal, kuid esineb mõnes kohas pisemaid mõrasi. Siduritross vahetatud eelmine aasta, see aasta õli-filtri vahetus tehtud. Piduriklotsid ees ja taga uued, jahutusvedelik ka vahetatud, õhufilter uus. Tagarehv uus Mitas E-07+, esimene K60 Scout kestab veel kenasti.
Prillidest lastud esiamorte 2cm madalamaks ning tagumist ka võimalikult pehmeks. Minu 173cm kasvu jaoks on ideaalne.